ΤΡΙΤΗ, 29 ΟΚΤΩΒΡΗ 2013

ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ

Αυτές τις μέρες κλείνω ένα χρόνο που έχω κάνει ασφάλεια αστικής ευθύνης για το ποδήλατο. Αυτό σημαίνει ότι είμαι καλυμμένος σε περίπτωση που προκαλέσω ατύχημα σε άνθρωπο ή ζημιά σε όχημα. Εννοείται ότι ισχύει όταν καβαλάω το ποδήλατο που έχω δηλώσει στην ασφαλιστική. 
Το ετήσιο κόστος είναι στα 22 ευρώ, ποσό το οποίο θεωρώ πολύ μικρό σε σχέση με την κάλυψη που σου προσφέρει. Ψάχνοντας λίγο στο διαδίκτυο, βλέπω με χαρά ότι η αγορά έχει ανοίξει για τα καλά. 
Πλέον υπάρχουν 2 επιλογές: Ασφάλιση Ποδηλάτου και Αστική Ευθύνη Ιδιοκτήτη Ποδηλάτου.

Ασφάλιση Ποδηλάτου: Είναι η πιο ακριβή επιλογή και πιο ολοκληρωμένη. Τα ασφάλιστρα κυμαίνονται περίπου από 50-150 ευρώ τον χρόνο, ανάλογα με την τρέχουσα αξία του ποδηλάτου και των βελτιώσεων. Πρόκειται για ένα πλήρες πακέτο παροχών που περιλαμβάνει από αποζημίωση σε περίπτωση κλοπής και οδική 24ώρη βοήθεια έως αποκατάσταση οδοντικής βλάβης (!!) και ασφάλεια ζωής. Για περισσότερες πληροφορίες http://www.insurancenow.gr/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%AC%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%BF/%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B5%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%BB%CE%AC%CF%84%CE%BF%CF%85/#.Um_Hzfk3BqU



Αστική Ευθύνη Ιδιοκτήτη Ποδηλάτου: Εδώ δεν ασφαλίζουμε το ποδήλατο μας, αλλά στην ουσία ασφαλίζουμε την συμπεριφορά μας ως ποδηλάτες. Πιστεύω είναι πολύ χρήσιμο για τους ποδηλάτες που κινούνται συχνά έως πολύ συχνά στο αστικό δίκτυο. Περνάς ανάμεσα σε σταθμευμένα οχήματα, από εν κινήσει οχήματα, από αφηρημένους πεζούς και μηχανάκια ατάκτως αφημένα, το να ακουμπήσεις κάπου είναι πολύ πιθανό. Τα ασφάλιστρα εδώ είναι της τάξης των 15-22 ευρώ τον χρόνο, ανάλογα με τις παροχές του κάθε προγράμματος. 

Όταν πέρσι τον Οκτώβρη έψαχνα εταιρεία να με ασφαλίσει, δεν μπορούσα να βρω καμία, εκτός από την ALLIANZ στην οποία συνεχίζω να είμαι. Πλέον υπάρχουν πάρα πολλές επιλογές ανάλογα με το πορτοφόλι του καθενός. Παραθέτω μερικά παραδείγματα:


Εννοείται πως αν γνωρίζετε κάποια άλλη εταιρεία μπορείτε να την αναφέρετε.

Κλείνω λέγοντας πως μέχρι τώρα δεν μου έχει χρειαστεί, αλλά νιώθω μια άνεση γνωρίζοντας πως σε περίπτωση χαζομάρας μου είμαι "καλυμμένος".

ΥΓ: Δεν πληρώνομαι από κάποια εταιρεία για να την αναφέρω, απλά γράφω τις σκέψεις μου, έτσι όπως θα τις έλεγε σε ένα φίλο ή σε μια παρέα μου.



Comments